Campania va conecta consumatorii prin activări menite să motiveze, să unească și să inspire toți fanii în crearea unui viitor mai bun.
Tommy Hilfiger anunță lansarea campaniei globale Toamnă 2020, campanie care înfățișează spiritul „Moving Forward Toghether” spre a construi un viitor mai bun. Pe parcursul sezonului, prin nenumărate inițiative, care celebrează filosofia ce stă la baza campaniei, fanii brand-ului vor fi invitați să dezlănțuie forța colectivului prin co-creație și inițiative personalizate precum și prin colaborări locale. Mesajul toamnei 2020, „Moving Forward Toghether”, este construit prin prisma angajamentului constant al lui Tommy Hilfiger de a crea o modă prin care „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă” și se lansează în Europa începând cu data de 2 septembrie 2020.
„Când întâmpinăm extraordinare provocări sociale și economice, să rămânem împreună este cea mai puternică metodă de a merge înainte.” a spus Tommy Hilfiger. „Fiecare provocare este o oportunitate. Te poate duce cu un pas mai aproape de atingerea visului tău, îți poate revigora starea de a fi surprins, și te poate face mai creativ ca niciodată, cum nici nu bănuiai că ai putea fi. Prin Moving Forward Together, am pornit într-o călătorie prin care ne dorim să contribuim la reaprinderea scânteii creative și să oferim ajutor acolo unde este cel mai mult nevoie de el.”
Set-up-ul campaniei Toamnă 2020 a fost Ferma Disney, Golden Oak, unde fotograful Dan Martensen a reușit să surprindă și să celebreze prin forța imaginii frumusețea unicității culturale. În distribuția campaniei se regăsesc figuri iconice la nivel global, care pledează fiecare în modul său unic pentru extinderea incluziunii. Printre influenceri se numără Alton Mason, Ralph Souffrant, Geron McKinley, Halima Aden, Dilone, Michaela DePrince, Soo Joo Park and Precious Lee.
Participăm Împreună la Creație (Toghether We Create) – Activare de Co-Creație La Nivelul Consumatorilor: Prin intermediul canalelor social media TOMMY HILFIGER, consumatorii vor fi invitați la nivel global să co-creeze digital noi piese vestimentare, folosind resturi de materiale și reimaginându-și stiluri din sezoane trecute, pe o platformă on-line special concepută, care va putea fi accesată începând cu 2 septembrie. Stilurile co-create vor fi disponibile spre cumpărare, la nivel global, în anumite magazine din Europa, America și zona Asia-Pacific. Mai multe activări personalizate, cu elemente surprinzătoare, vor fi anunțate într-o etapă ulterioară.
Împreună cu Eroii Locali (Together with Local Heroes ) – Activarea atelierului de reparații și croitorie Tommy: Deschis în țările selecționate, Atelierul Tommy va oferi gratuit servicii de reparații în magazin pentru orice tip de îmbrăcăminte, în urma unor parteneriate cu croitori locali și artiști care au fost cel mai afectați de pandemie. Croitorii și artiștii locali vor primi spațiu dedicat în magazin pentru a-și prezenta munca și a-și conduce business-ul, obținând acces la noi potențiali clienți. Această inițiativă își propune, de asemenea, să prelungească viața stilurilor preferate ale consumatorilor, în conformitate cu misiunea generală a lui Tommy Hilfiger prin care „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă.” Primele ateliere Tommy se vor deschide la Hamburg și Dusseldorf pe 18 septembrie. Inițiativa se va lansa și pe alte piețe din Europa pe tot parcursul toamnei.
Activările Moving Forward Together urmează mai multe programe filantropice lansate recent de Tommy Hilfiger. În timpul apogeului pandemiei, Tommy Hilfiger a donat 10.000 de tricouri albe celor care lucrează în domeniul sănătății. De asemenea, a lansat o inițiativă de co-creație care a invitat comunitatea TOMMY HILFIGER să proiecteze o colecție capsulă, veniturile adunate fiind ulterior donate eforturilor globale în lupta împotriva COVID-19. „Moving Forward Toghether” reprezintă un alt pas în a ajuta industria și comunitățile creative să se refacă.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, #MovingForwardTogether și @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.