Calvin Klein sărbătorește momentele definitorii ale călătoriei LGBTQIA + cu campania #proudinmycalvins

Cea mai recentă campanie Calvin Klein este o sărbătoare a momentelor definitorii din călătoria queer. O continuare a mișcării #proudinmycalvins, campania revizuiește evenimentele transformatoare care au modelat viețile talentelor din diferite părți ale lumii în diferite momente din timp.

Șase fotografi au surprins vizual opt ​​membri ai distribuției într-un cadru intim și retras. Video-urile scurte documentează poveștile și experiențele relevante, încărcate de multă emoție, ale celor care fac parte din campanie.

În timp ce fiecare participant se remarcă prin experiența sa extrem de individuală și talentul rar pe care îl are, toți sunt uniți în pasiunea lor comună  și impactul asupra  comunității LGBTQIA +.

Arca (she/her) filmat de Gorka Postigo la Barcelona

Artista nonbinar din Barcelona, ​​care a debutat pe numele Arca în vara anului 2011, creează un mix între genuri în muzică, performance și pictură.

„Prima dată când mi-am dat permisiunea de a explora. În acel moment de conectare, am simțit o anumită vitalitate. M-am simțit eliberat de îndoială … entuziasmată de ceea ce urma să vină. ”- 2009

Honey Dijon (she/her) filmat de Matt Lambert la Berlin

Artista, DJ-ul și designer-ul de modă Honey s-a născut în Chicago și își împarte timpul între New York și Berlin. Noul ei album Black Girl Magic va fi lansat la sfârșitul acestui an.

„Prima dată în viața mea când cineva mă văzuse înainte de a mă vedea eu pe mine … A fost o altă femeie trans care mi-a spus: „Tu ar trebui să porți o fustă. ” Mi-am dat seama în acel moment că aș putea exista.” – 1990

Isaac Cole Powell (he/him) filmat de Ryan McGinley în New York City

Actorul și cântărețul american a jucat recent rolul lui „Tony” pe Broadway în West Side Story și este prezent în sezonul viitor al Modern Love și în adaptarea cinematografică Universal a lui Dear Evan Hansen.

„Mâna mea doar mi-a coborât pe coapsă, așteptând clipa în care îl voi atinge ca din greșeală. În cele din urmă s-a întâmplat. A fost ceva electric. Întregul meu corp strălucea a culori. Știam că după acel moment nu mai este cale de întoarcere. ”- 2010

Kai Isaiah Jamal (they/them) filmat de Campbell Addy în Londra

Poet orator și activist se bazează pe experiențele personale ca persoană trans de culoare. Munca lor se concentrează pe explorarea, înțelegerea și demontarea normelor sociale.

„Nu o voi uita niciodată. O numesc tranziția mea 2.0. Abilitatea de a păși înapoi înspre feminitate și de a sărbători acel moment glorios … unde odată lucrurile acestea ar fi fost cu adevărat covârșitoare din punct de vedere emoțional. M-am simțit ușor și liber. ”- 2020

King Princess (pronoun-fluid) filmat de Collier Schorr în New York City

Cântăreața, compozitoarea și producătoarea din Brooklyn, NY, a cunoscut rapid celebritatea după single-ul ei de debut în 2018. A fost prin intermediul mamei sale, care lucra în industria fashion, locul unde și-a găsit prima dată familia LGBTQIA +.

„Am început să-mi dau seama că făceam parte din acest melanj de oameni queer care au reușit să realizeze lucruri foare puternice și cu impact. Când am realizat asta, totul a căpătat sens. ”- 2012

Omar Ayuso (he/him) filmat de Gorka Postigo la Madrid

Actorul născut în Madrid este cunoscut mai ales pentru rolul său de Omar Shanaa în serialul de televiziune spaniol Elite, o  dramă thriller pentru adolescenți.

„Când i-am spus mamei mele … m-am gândit că va fi șocată și va face scandal. Ea a spus: „Ok, voi lua niște bilete la The Sound of Music. ’” – 2013

Raisa Flowers (she/her) filmat de Ryan McGinley în New York City

O persoană multi-talentată, artistă, model și muză, Raisa folosește ca sursă de inspirație background-ul ei indian și experiențele queer din cluburile underground pentru a remodela modul în care societatea privește frumusețea și moda.

„Când mergeam la școala catolică … m-am ras pentru prima oară pe cap. Directorul meu a fost de genul: „Trebuie să o urmărim, pentru că va fi sălbatică.” M-am simțit badass. „- 2010

Samuel de Saboia (he/him) filmat de Vivi Bacco în São Paulo

Artistul queer afro-indigen brazilian estompează liniile dintre artă și modă. Artistul multimedia se concentrează pe nevoia de advocacy și construirea unor punți de comunicare cu comunitatea queer din țara sa natală.

„Nu sărutasem niciodată un bărbat până în acel moment. Inima îmi pompa, dar parcă abia îmi puteam vedea pieptul mișcându-se.” – 2015

Campania adoptă o abordare autentică a stilului, prezentând piese cheie din colecția capsulă Calvin Klein Pride 2021, asociată cu item-uri essentials din denim și lenjerie intimă, care pun în valoare stilul fiecărui participant.  Colecția Pride din acest an prezintă siluete clasice, inclusiv braleta Modern Cotton și slip boxer cu logo-ul brand-ului imprimat pe talie într-o ediție limitată. Tricouri decupate și hanorace cu guler sunt, de asemenea, prezente în campanie, la fel ca pantalonii din denim, șepcile truckers și iconicul tricou alb.

Campania globală a fost lansată pe 26 mai cu un video statement care prezintă un montaj de povești și imagini din campanie. O serie de scurtmetraje care prezintă povestea individuală a fiecărui membru al distribuției va fi lansată pe tot parcursul anului pe canalele Calvin Klein alături de alt tip de conținut #proudinmycalvins.

Calvin Klein este partener cu mai multe organizații non-profit în sprijinul promovării, egalității și siguranței în comunitatea LGBTQIA +. Anul acesta, Calvin Klein anunță un parteneriat ce va dura doi ani cu Trevor Project, cea mai mare organizație din lume pentru prevenirea sinuciderii și intervenție în situații de criză pentru tinerii LGBTQIA+. Prin acest parteneriat, Calvin Klein își va folosi platforma atât pentru a crește vizibilitatea tuturor informațiilor pe care Trevor le are vis a vis de sănătatea mintală cât și pentru a promova incluziunea comunității LGBTQIA +.

În plus, Calvin Klein susține activitatea ILGA World ca voce globală pentru drepturile LGBTQIA + ale celor care se confruntă cu discriminare pe motiv de orientare sexuală, sex, identitate și / sau caracteristici sexuale. De asemenea, brand-ul a alocat fonduri către Fondul de Apărare Juridică și Educație Transgender și continuă, alături de compania-mamă PVH Corp, să sprijine onePULSE Foundation, organizația nonprofit înființată de proprietarul clubului de noapte Pulse după atentatul din 12 iunie 2016 din Orlando, Florida. Sprijinul brand-ului pentru onePULSE a început la cererea asociaților companiei care doreau să celebreze memoria și moștenirea colegului lor, Frank Hernandez.

La începutul acestui an, Calvin Klein Australia a anunțat un parteneriat de trei ani cu BlaQ Aboriginal Corporation, o organizație care sprijină comunitatea LGBTQIA + din Insulele Aborigene și Torres Strait.

###

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Calvin Klein, Inc.

CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.

Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.